در سال جدید غیرقابل پیش بینی شویم !


عضو نمیشی؟


نام کاربری
رمز عبور

:: رمز عبور یادت نیست!؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

. برای مثال ممکن است یکی از اقوام به موضوعی حساس باشد و با مطرح شدن آن به راحتی عصبانی شود و واکنشی غیرعادی از خود نشان دهد و سوژه ی خنده ی دیگران شود. و لذا گاهی دیگران از این موضوع سوء استفاده کرده و برای خنده در مجلسی استفاده می کنند. یا اینکه پدری از اینکه پسرش دچار مشکلات مالی باشد به شدت ناراحت می شود و به هر طریقی می خواهد آن مشکل را برطرف کند. در این هنگام ممکن است با وجود وضع خوب مالی تمارض به مشکل کند و به این طریق پدر را به قول معروف سرکیسه کند. و هزاران نمونه ی دیگر... قابل پیش بینی بودن خیلی مواقع زیاد جالب نیست و می تواند به راحتی ما را بازیچه ی دست بازیگرانی قرار دهد که از این نقطه ضعف طبیعی و انسانی ما و دیگران استفاده نموده و منافع خود را دنبال می کنند.

در آستانه ی آغاز سال جدید، بیایید تصمیم بگیریم قابل پیش بینی نباشیم تا دوستان و آشنایان قدیم نتوانند بر اساس قالب های ذهنی خود به راحتی در مورد ما و تصمیم ها و واکنش های ما قضاوت و پیش گویی کنند. بیایید بنشینیم و تمام اتفاقاتی را که در سال قبل برای مان رخ داد و باعث شد بازیچه ی دست افراد مختلف قرار بگیریم را بنویسیم و حساسیت خود را نسبت به آن ها کم یا محو کنیم.

 

 

اگر به راحتی قابل پیش بینی  نباشیم می توانیم به سادگی کنترل اوضاع در شرایط مختلف را در دست بگیریم و مسیر اتفاقات را در جهت آرامش و رفاه خود و اطرافیان مان کنترل و هدایت کنیم. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: چند نفر تا حالا خوندن : 221
|
امتیاز نوشته : 19
|
امتیازدهندگان : 4
|
کل امتیاز : 4
نگارنده : مهدی یاسایی
تاریخ : چهار شنبه 24 اسفند 1390
مطالب مرتبط با این پست