همین اول سال جدید به خودت و خدا قول بده ...


عضو نمیشی؟


نام کاربری
رمز عبور

:: رمز عبور یادت نیست!؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

با آغاز سال کنترل ذهنم را به دست خواهم گرفت. از تجربیات زندگی آموخته ام که اگر منفی باف باشم نتیجه هم منفی خواهد بود. اما اگر مثبت بیندیشم نتیجه همواره مثبت خواهد بود.

با آغاز سال کنترل زبانم را به دست خواهم گرفت. از این به بعد در صحبت با دیگران محتاط و با ادب خواهم بود. می دانم که خیلی چیزها از نیروی زبان بر می خیزد.

با آغاز سال بیش از پیش مراقب سلامتی خود خواهم بود. چون وجود من تنها سرمایه ام برای رسدن به آرزوهایم در زندگی است.

با آغاز سال کنترل احساساتم را به دست خواهم گرفت. خودم را تشویق می کنم تا همانند یک انسان بالغ رفتار کنم. اگر هم در این راه با توهین یا ناامیدی مواجه شدم، تنها به خود یادآور می شوم که این نیز می گذرد.

با آغاز سال دیگران را در اولویت قرار می دهم و به آن ها با محبت و صادقانه خدمت می کنم. چون افراد تنها شانس تقسیم کردن عشق، مهربانی و برکت خداوند هستند.

با آغاز سال به خود خواهم آموخت تا در برخورد با مردم دلسوز و متواضع باشم. آموخته ام که دلسوز بودن و تواضع داشتن بهترین راه درمان و شفا بخش زخم های کهنه ی دل های شکسته است. این به من کمک می کند تا شک ها و تردیدها و احساس حقارت و کینه و دشمنی را از ذهن و قلبم خارج کنم.

با آغاز سال به خود اهمیت سخت کوشیی، راستی، خلوص، مدیریت زمان، صرفه جویی، ابتکار، برنامه ریزی، خلاقیت، عزم و اراده، صبر و شکیبایی، مقاومت و پایداری، شور و اشتیاق، همکاری، ایمان و اعتماد به خویشتن را خواهم آموخت. این خصوصیات رمز و راز موفقیت و کامیابی در هر زمینه ایاست.

با آغاز سال تمامی سختی ها، دردها و آزمایش های الهی را که سنگ بنای کامیابی اند با آغوشی باز خواهم پذیرفت. سختی ها، داروهایی هستند که پروردگارم به خاطر نیاز من به آن ها برایم تجویز نموده است.

با آغاز سال شخصیتم را پرورش خواهم داد. چون شخصیت من تنها محافظ و سپر بلای خوش نامی ام در برابر سخنان شیرین و البته فریبنده ی انسان های ضعیف است.

با آغاز سال خودم را اصلاح خواهم کرد. به خود اهمیت احترام به خویشتن را خواهم آموخت چرا که اساس موفقیت است.

با آغاز سال بیشتر به مطالعه ی کتاب های سودمند خواهم پرداخت. کتاب ها بهترین، داناترین و صبورترین ناصحان و مربیان بشریت و منبع دانش و خرد هستند. کتاب، کمک می کند تا فهم و درکی عمیق داشته باشم، وسیع تر بیندیشم، خلاقیت خود را پرورش دهم و به همه چیز نگاه جدیدی داشته باشم.

با آغاز سال تمرین می کنم تا با اصالت باشم. امروز تنها شانس من است تا به دنیا ثابت کنم مخلوقی هستم که به دستان خداوند بزرگ آفریده شده ام و مسئولیتی دارم که باید آن را به انجام برسانم.

با آغاز سال دیگر چنین جملاتی را بر زبان نمی آورم: شکست، ناکامی، غیرممکن، نا امیدی، نمی توانم، متنفرم، تنها خودم، وقت زیاد است تا، ولش کن و ...

و سرانجام...

با آغازسال دیگر خدا را تنها شریک تصمیم ها و برنامه های خود قرار می دهم. دیگر با وجود او می توانم هر کاری را که دیگران فکر می کنند غیر ممکن است انجام می دهم.

اگر این چهارده رمز موفقیت را دنبال کنم و به عمق دل و جان خویش بسپارم خوشبخت ترین و موفق ترین انسان روی زمین خواهم بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: چند نفر تا حالا خوندن : 204
|
امتیاز نوشته : 18
|
امتیازدهندگان : 4
|
کل امتیاز : 4
نگارنده : مهدی یاسایی
تاریخ : چهار شنبه 24 اسفند 1390
مطالب مرتبط با این پست