در 28 مرحله یا کمتر با استفاده از قانون دو برابر کردن، میلیاردر شوید.


عضو نمیشی؟


نام کاربری
رمز عبور

:: رمز عبور یادت نیست!؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

قانون 1: شما باید 10 تومان پیدا کنید یا کسی آن را به شما رایگان داده باشد. شما برای این کار یک ماه فرصت دارید. اگرچه ممکن است شما در روز اول این کار را به انجام برسانید. شما نباید از دارایی قبلی خودتان این مبلغ را بردارید. البته با این فرض که این مقدار بسیار کم صاحب نداشته باشد یا صاحب آن حتما راضی باشد. اگربیشتر از این مقدار نیز بدست آوردید به همین ترتیب به مراحل جلوتر و بالاتر خواهید رفت.

قانون 2: شما برای طی هر مرحله فقط باید از اندوخته ی خود استفاده کنید. از دارایی خود یا حتی از قرض و غیره نباید وارد این اندوخته های شما شود.

قانون 3: طی 15 مرحله ی اول شما باید فقط اصل پول هایی را که از مراحل قبل بدست آورده اید به کار ببرید. بعد از مرحله ی 15 به دلیل بالا رفتن مبلغ اندوخته و مشکلات نگهداری، این پول نزد بانک نگهداری و کار خرید و فروش توسط چک و غیره می تواند انجام شود. هم چنین بعد از این مرحله پیشنهاد می کنم یک حساب بانکی جدا به همین منظور افتتاح کنید.

قانون 4: چنانچه پولی بیشتر از مقدار مجاز سیستم بدست آوردید، مقدار مازاد را برای خود خرج کنید و فقط مقدار مجاز را به اندوخته ی خود اضافه نمایید. به عنوان مثال اگر شما در مرحله ی 20 باشید و طوری برنامه ریزی کرده اید که پول بیشتری بدست آورده اید، باید مبلغ اضافه را خرج کنید و نباید این مقدار اضافه را به برای راحتی کار با خود به مرحله ی بعد ببرید.

قانون 5: چنانچه پولی کمتر از مقدار مجاز سیستم بدست آوردید، باید تمام اندوخته ی بدست آمده را به کار اندازید و پس از سود دهی آن مرحله را پشت سر بگذارید. به طور خلاصه در هر مرحله مجبور نیستید پول خود را فقط طی یک معامله دو برابر کنید و می توانید در هر مرحله چند معامله به منظور دو برابر کردن اندوخته انجام دهید تا زمانی که موفق به دو برابر کردن اندوخته ی خود شوید.

قانون 6: شما باید یک دفترچه یادداشت روزانه داشته باشید. از یک دفتر استفاده کنید. برای هر مرحله یک یا چند صفحه اختصاص دهید. بالای هر صفحه یک عنوان بنویسید و برای تبدیل هر مرحله به مرحله ی بعدی راه ها و روش هایی را پیشنهاد و روی آن کار کنید. تاریخ و روش انجام کار در هر مرحله را در صفحه ی خودش حتما یادداشت کنید، چرا که می توانید از آن برای برنامه ریزی مرحله ی بعد و ایده یابی استفاده کنید.

قانون 7: این قانون ( مهمترین قانون ) می گوید: نگران این نباشید که مراحل بالاتر چگونه پیش خواهد رفت و فقط روی مرحله ی جاری متمرکز شوید. فکر کردن به دوردست ها شما را ناامید خواهد کرد. هرگز با خود این جمله را نگویید و حتی از فکر کردن به آن هم بپرهیزید:

" من می دانم چطور هزار تومان را به دوهزار تومان تبدیل کنم. اما راه تبدیل کردن صد میلیون تومان به دویست میلیون تومان را نمی دانم."

قانون 8: وقتی پول شما به مقدار قابل توجهی رسید، برای رها کردن کار وسوسه خواهید شد. یعنی در مراحل بالاتر که مبلغ اندوخته نیز زیادتر خواهد شد شما را دچار وسوسه ی زیادی خواهد کرد. حالا در اینجا سخت ترین قانون بیان می شود: شما اجازه ی خرج کردن حتی یک ریال از این اندوخته را هم ندارید تا زمانی که پول شما در بانک به یک میلیارد تومان برسد. پس از آن شما صاحب تمام آن پول خواهید بود.

سخت ترین قانون همین قانون شماره 8 است. همیشه زمانی که مبلغ زیادی را داشته باشید پی در پی وسوسه خواهید شد تا پول را خرج کنید و آنچه را که دل تان می خواهد برای خودتان بخرید.

قانون 9: یک قانون سخت دیگر: شما اجازه ی منتقل کردن پولی که از راههای دیگر غیر از این سیستم بدست آمده به درون این سیستم را ندارید. برای پشت سر گذاشتن هر مرحله باید به جای کارکردن یا حتی استخدام شخصی، فقط داد و ستد کنید. ممکن است شما مهارت های دیگری غیر از حرفه ی معمول خودتان داشته باشید. ولی هم اکنون به شما یادآوری می کنم که محدودیت های زیادی برای استفاده از این روش وجود دارد. پس کار مطلقا نه، فقط تجارت.

قانون 10: شما اجازه ی استفاده از منابعی را که پنهان هستند ندارید، تنها اندوخته را در نظر داشته باشید. یک سری ملزومات مانند کامپیوتر، دستگاه فاکس، ماشین و غیره که شما آنها را خریده اید، در صورتی قابل استفاده هستند که بعد از اتمام مرحله ی مربوطه چیزی از ارزش آنها کاسته نشود. هم چنین اجازه ی استفاده از ابزار و ملزوماتی را که بخشی از کار فعلی شما را تشکیل می دهد ندارید. چون بهای آن توسط سیستم پرداخت نشده است، بلکه با استفاده از درآمدی خریداری شده اند که از کار فعلی شما به دست آمده است. مانند استفاده از ماشینی که کرایه ی آن را از سیستم پرداخت نکرده باشید. استفاده از ماشینی که در حال حاضر دارید یا کپی کردن 10000 برگ با استفاده از دستگاه های موجود در اداره و از این قبیل در حقیقت منابعی هستند که شما خارج از سیستم وارد کرده اید. سیستم دوبرابر سازی، یک سیستم مستقل و بدون هیچ گونه وابستگی به کار فعلی یا سایر روش های پول سازی شما است.

قانون 11: این قانون مثل مثل بازی مار و پله است. اگر شما در یک مرحله سوختید باید به مرحله ای برگردید که پول شما به اندازه ی پول همان مرحله باشد و دوباره از مرحله ای که در آن سقوط کرده اید شروع به کار کنید. برای مثال شما در مرحله ای هستید که قصد دارید 10 هزار تومان را به 20 هزار تومان برسانید. اگر در این هنگام جنسی را به مبلغ 5 هزار تومان به قصد فروش خریده باشید و در این کار ضرر کرده و کل مبلغ 5 هزار تومان را از دست بدهید فقط 5 هزار تومان برای شما می ماند. در این وضعیت شما به مرحله ی قبل سقوط کرده اید و باید دوباره از آنجا شروع به کار کنید.

قانون 12: شما باید تلاش تان را بالا ببرید. برای مثال می توانید یک سری مواد خام به مبلغ 20 هزار تومان توسط اندوخته خریداری کرده باشید و سپس با  یک سری عملیات که روی آن انجام می دهید، آن ها را 40 هزار تومان بفروشید. شما به این طریق خیلی سریع موانع را پشت سر خواهید گذاشت و این درس بزرگی است. شما به وسیله ی کاری که به صورت عادی و معمولی است پولدار نخواهید شد.

قانون 13: و اما قانونی که برای تمامی مراحل جواب می دهد: " از اندوخته ی خود برای بالا بردن ارزش افزوده ی کالاها استفاده کنید و سپس آن ها را با قیمت بالا بفروشید." با کمی تعمق می توان به مفهوم آن پی برد. این کلید موفقیت شماست و اتفاقا این اصل مهم پشت پرده ی تمامی شرکت ها، چه کوچک و چه بزرگ، روی کره ی خاکی است.

 

باید عنوان کنم این روش تنها بهانه ای برای فکر کردن، پیشتاز بودن، یادگیری تاکتیک ها و استراتژی های موفقیت، کسب مهارت ، دانش و تجربه و خطر پذیری درکسب و کار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: چند نفر تا حالا خوندن : 461
|
امتیاز نوشته : 22
|
امتیازدهندگان : 5
|
کل امتیاز : 5
نگارنده : مهدی یاسایی
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست