در 28 مرحله یا کمتر با استفاده از قانون دو برابر کردن، میلیاردر شوید.


عضو نمیشی؟


نام کاربری
رمز عبور

:: رمز عبور یادت نیست!؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

 

مزایای این روش:

1)      به شما آموزش شروع از صفر را می دهد. هر آدمی می تواند به یک میلیارد تومان برسد، مثلا از پدر یا عمه ی پیرش ارث ببرد. اما این روش کار را از صفر شروع می کند و شما در این راه تجربه های ارزشمندی به دست خواهد آورد.

2)      این روش به شما آموزش می دهد که پول درآوردن فقط از راه ارتباط با مردم، بازاریابی و فروش محصوولات و خدمات است. البته حتما می دانید که هر کسی در حال فروش چیزی است. حتی شما که استخدام هستید. شما نیز در حال فروش مهارت های خود به رئیس تان هستید.

3)      برای به دست آوردن مراحل مختلف ثروت به استراتژی ها و روش های گوناگونی نیاز دارید. روش تبدیل هزار تومان به دوهزار تومان با راهی  که برای تبدیل صد میلیون تومان به دویست میلیون تومان وجود دارد متفاوت است. لذا در این مسیر شما دانش و اطلاعات اقتصادی و اجتماعی خود را از طریق مطالعه، تحقیق و جستجو، شرکت در کلاس ها و کارگاه های آموزشی و ... ارتقا خواهید داد تا به نتایج مطلوب دست یابید.

4)      در این روش قدرت ریسک پذیری شما افزایش خواهد یافت. چون حتی یک ریال از پول خودتان در این روش نباید به کار گرفته شود و همین موضوع باعث خواهد شد تا قدرت شما در مواجهه با کارهای پر خطر افزایش یابد.

5)      این روش می آموزد که تنها با سخت کار کردن می توانید از یک مرحله به مرحله ی بعد رشد کنید و همیشه برای پیشرفت در کارها باید از هوش خود استفاده کنید نه قدرت بازوی خود.

6)      و در نهایت در این روش سرگرم کننده شما تمام مدت حس خواهید کرد که در یک بازی شرکت داشته اید و به شما خواهد آموخت که برای رسیدن به آرزوهای بزرگ باید آن را به کارهای کوچک تقسیم کرد.

 

بیست و هشت مرحله ای که شما را به ثروت می رساند

در ابتدا باید یک 10 تومانی پیدا کنید و آن را طی 2 مرحله دو برابر کنید

مرحله ی اول:   10 × 2 = 20 تومان

مرحله ی دوم:   20 × 2 = 40 تومان

مرحله ی بیست وهشتم: 671088640 × 2 = 1342177280 تومان


البته در این مسیر قوانین مهم و جالب وجود دارد که حتما باید رعایت شود. در این مورد تصور کنید بازی ای را شروع خواهید کرد که در نهایت جایزه ی هنگفتی نصیب شما خواهد شد. اگر توان رعایت قوانین را ندارید اصلا بازی را شروع نکنید و فقط به نتیجه ی نهایی فکر کنید! چون پشت هر قانون علتی وجود دارد. در این مرحله î اندوخته í به معنای پولی است که با این روش بدست آورده اید و î دارایی í آن پولی است که قبلا و خارج از این روش داشته و بدست آورده اید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: چند نفر تا حالا خوندن : 1006
|
امتیاز نوشته : 19
|
امتیازدهندگان : 4
|
کل امتیاز : 4
نگارنده : مهدی یاسایی
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست