هفت حقیقت زندگی


عضو نمیشی؟


نام کاربری
رمز عبور

:: رمز عبور یادت نیست!؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

1)      ممکن است فردایی وجود نداشته باشد. این حقیقت تقریبا توسط عده ی بسیاری از مردم مورد اغفال واقع شده، اما واقعیتیه مسلم. ممکنه فردایی برای شما، برای کسی که دوسش داری یا کسی که می شناسیدش وجود نداشته باشه. بپذیرید که هر روزی می تونه روز آخر زندگی تون باشه، پس باید هر روز طوری زندگی کنید که انگار واقعا روز آخر عمر شماست. نگران مشکلات جزیی زندگی نباشید، هر کاری رو که باعث میشه از زندگیتون لذت ببرید انجام بدین و به کسانی که دوسشون دارید ابراز علاقه کنید و بگید که دوسشون دارید.

2)      کسانی هستند که بیشتر از شما دارند. فرقی نمی کنه از پول، دوست، شهرت یا موفقیت صحبت کنیم، بالاخره همیشه کسی هست که بیشتر از شما داشته باشه. اما این به این معنی نیست که چون اون از شما بیشتر داره شاد تره یا اینکه شما نمی تونید به شادی دست پیدا کنید. اگه بیوگرافی شخصیت های مهم رو بخونید متوجه خواهید شد که با اون همه شهرت و ثروت هم بسیاری از اونا احساس خوشبختی نمی کنن. تمام تمرکزتون رو متوجه انجام کارهایی بکنید که دوست دارید و به بهترین نحو درصدد انجام اونا باشید. ممکنه شماهمیشه بخواین از چیزایی که الان دارین بیشتر داشته باشین، اما یادتون باشه باید از کل سفر لذت ببرید نه فقط از مقصد.

3)      دوستان می آیند و می روند. در دوران کودکی به احتمال زیاد فکر می کردید که تمام زندگی تون رو با همون اشخاص دور و برتون زندگی خواهید کرد. بچه ها معمولا اینطور فکر نمی کنن که همچنان که زمان سپری می شه، اشخاص زیادی به زندگی ما وارد و از اون خارج می شن و دیگه بسیاری از اون افراد در زندگی آینده ی ما ممکنه جایی نداشته باشن. هرکس یه راه برای انتخاب داره و تمام راه ها شبیه هم نیستن. خیلی به گذشته ی خودتون وابسته نشید. این خوبه که خاطره های خوب داشته باشید اما باید در حال زندگی کنید و هر لحظه دوست های جدید پیدا کنید و روابط تون رو گسترش بدین.

4)      بعضی ها شما را دوست دارند در حالیکه بعضی ها از شما متنفرند. زیاد اهمین ندین که چرا برای بعضی ها یه فرد محبوب یا قهرمان هستید اما بعضی دیگر درباره ی شما اینطور فکر نمی کنن. همیشه کسی یا کسانی هستن که شما رو به خاطر چیزی که هستید و کاری که انجام می دین دوست داشته باشن یا نداشته باشن. به حرف افرادی که شما رو دوست ندارن گوش ندین، به خاطر داشته باشید که شما همین طور که هستید بی نظیرید و برای شاد بودن در زندگی نیاز به تایید تمام مردم دنیا ندارید!

5)      شکست جزیی از زندگی شماست و در زمان هایی از زندگی ممکن است شکست بخورید. به یاد داشته باشید که همه ی افراد در زندگی شون شکست رو تجربه کردن و شما هم از این قاعده مستثنی نیستین. پس باید از شکست ها و اشتباهات تون درس بگیرین و برای ساختن، بهبود و پیشرفت زندگی دلخواه تون این درس ها رو به کار ببندید و نهایت استفاده رو از اونا ببرید. جرات این رو داشته باشید که شکست هاتون رو بپذیرید، زیرا تنها راه اشتباه نکردن اینه که اصلا هیچ کاری انجام ندیم!

6)      همیشه به هر چیزی که می خواهید نمی رسید. و این یه حقیقته، اما نباید از رسیدن به اهداف تون دلسرد بشید حتی اگه احساس ناامیدی و خستگی داشته باشید. شادی رو در درون خودتون پیدا کنید نه در وسایل و چیزهای دیگه.

7)      بهترین و موثرترین فردی که می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد تنها خود شما هستید. البته که می تونید روی کمک و حمایت دیگران هم حساب باز کنید، اما همه ی موفقیت های بزرگ زندگی تون به خاطر تلاش خود شما بدست میان. به خودتون عشق بورزید چون خودتون مسئول اصلی شادی و موفقیت زندگی تون هستید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: چند نفر تا حالا خوندن : 330
|
امتیاز نوشته : 9
|
امتیازدهندگان : 2
|
کل امتیاز : 2
نگارنده : مهدی یاسایی
تاریخ : سه شنبه 13 تير 1391
مطالب مرتبط با این پست