موفقیت را مثل یک بازی بدانید!


عضو نمیشی؟


نام کاربری
رمز عبور

:: رمز عبور یادت نیست!؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

پایداری و سرسختی – همه ی شما تجربه ی وابستگی به یک بازی را داشته اید و می دانید یک بار سوختن پایان کار نیست. بالاخره سماجت تان کار خودش را خواهد کرد و  شما به مرحله ی بالاتر خواهید رسید. اگر قرار بود بازی های دنیا با اولین شکست تمام بشوند فکر می کنید چه می شدند؟ احتمالا هیچ کس حتی به مرحله ی دوم هم نمی رسید. اساسا این سوختن هاست که بازیکن را سریع می کند و عکس العمل هایش را تند و تیزتر. نکته ی جالب تر اینجاست که با هربار سوختن ما تیزتر می شویم و حریص تر که حتما دفعه ی بعد پیروز خواهیم شد! و اینطور هم می شود. اگر این سوختن ها نبود، آن تیز شدن ها و سریع شدن ها هم نبود. در مسیر موفقیت هم باید پایداری و سرسختی داشته باشیم و از ناامیدی و یاس بپرهیزیم.

تمرکز – روی چیزهایی که نمی خواهید تمرکز نکنید، چرا که همان ها حتما برای تان اتفاق خواهد افتاد. وقتی که کار می کنید، هم عزت نفس، هم کسب درآمد، هم رشد و پیشرفت و هم خدمت به جامعه و ... همه اش درون آن هست. پس نیازی نیست که به تک تک آن ها جدا جدا فکر کنید. وقتی که تمام قوای فکری و روحی و روانی تان را جمع می کنید قدرت فوق العاده ای را بدست می آورید که می توند خیلی از کارها را برای تان انجام بدهد. درست مثل بندبازی، که اگر یک لحظه شک بکند کارش تمام است. بندبازی از آن کارهایی است که باید تمام حواس به درست انجام دادن کار باشد وگرنه ... . فکرش را بکنید، اگر بندبازها می خواستند روی " نیفتادن " و " در صورت افتادن باید چکار کنیم؟ " و ... تمرکز کنند چه فاجعه ای اتفاق می افتاد؟!

تمرین مداوم – زندگی یک تمرین بزرگ و همیشگی است! نباید به میزان و معینی از توانایی قانع و راضی باشید. اگر همیشه تمرین کنید، مهارت و سرعت عمل تان بالاتر می رود و دیگر قادر هستید با هر تعداد مانع کنار بیائید. همیشه مرحله ای هست که در آن باید از توانایی های بیشتر و بهتری نسبت به توانایی های قبلی برخوردار باشیم تا نبازیم!

پیشرفت های متوالی – اگر همیشه یک مرحله از بازی را انجام دهید خسته و دلزده خواهد شد! در زندگی هم اگر همیشهدر یک مرحله از پیشرفت بمانید دل تان را خواهد زد! سعی کنید به مرحله های بالاتر بروید. سعی کنید با موقعیت های جدیدتر و موانع بیشتر برخورد کنید. این جوری هیجانش هم بیشتر است و از اینکه دارید کپک می زنید هم شکایت نخواهید داشت! توانایی های شما با رفتن به مراحل بالاتر به مبارزه طلبیده می شوند و یک مبارز زندگی با تمرین و مبارزه کردن است که قوی تر و روئین تن می شود.

محدودیت زمان – یادتان باشد تا ابد زمان ندارید! گاهی شکست هایی هستند که انسان را مجبور می کنند از اول شروع کند. شروع کردن از اول می تواند سخت باشد اما قطعا فاجعه نیست، چراکه برای کسی که تمرین کرده و مهارت و سرعت عمل بالایی دارد، رسیدن به مراحل بالاتر مثل آب خوردن است. در حالیکه دیگران باید کلی تمرکز و توجه بگذارند. ولی به هرحال وقت تلف می شود و ممکن است زمان تان در این دنیا به پایان برسد! پس مراقب باشید تا ابد وقت ندارید!

یادتان باشد هرچه موفقیت های تان بیشتر می شود، باید مراقبت های تان هم بیشتر شود! خیلی ها هستند که با رسیدن به چند موفقیت ساده و متوسط، دیگر حواس شان به خودشان نیست و به خاطر همین زود از پا در می آیند و به اصطلاح عوام " کله پا " می شوند! پس مراقب خودتان و موفقیت های تان باشید!

*******************


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: چند نفر تا حالا خوندن : 292
|
امتیاز نوشته : 5
|
امتیازدهندگان : 2
|
کل امتیاز : 2
نگارنده : مهدی یاسایی
تاریخ : دو شنبه 15 آبان 1391
مطالب مرتبط با این پست