هر روز روز تازه اي است


عضو نمیشی؟


نام کاربری
رمز عبور

:: رمز عبور یادت نیست!؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

هر روز روز تازه اي است ؛ با تولدي ديگر  و معجزه اي تازه تر. شما كه بيگانه نيستيد، با خويشتن احساس خويشي بيشتري بكنيد! از حركت هاي خلاق هرگز نهراسيد. چرا كه تحمل هر سختي طليعه ي پيروزي و موفقيت بعدي است.

با روشهاي فرسوده مسايل نو را نمي شود حل كرد. پس بياييد مهندسي و مديريت تغييرات را هم بياموزيم. هر حركت حساب گرانه رخداد حساب شده اي را نيز به دنبال خواهد داشت. هيچ چيز مثل تغييرات حساب شده و برنامه ريزي آدم را كامل نمي كند. پس شما هم تغيير كنيد تا كامل شويد، بمانيد و ماندگار شويد.وسيع بودن و عميق شدن امنيت خاطر و آرامش را  هم به همراه مي آورد.

آتش هر چقدرهم كه شعله ور باشد، اقيانوس را- اما- هرگز نمي تواند از ميان بردارد. هيچ وقت دير نيست. همين حالا-آري همين دقيقه اي كه در آنيم – بهترين فرصت براي تصميم گرفتن و چيزي دگر شدن است. بياييد يك بار- آري فقط يك بار – به ديدار همه جانبه خويشتن برويم؛ ا كه براي هميشه و هماره خويش را از دست تنهايي بتكانيم و برهانيم. تصميم سازي و تصميم گيري بستر شكوهمند زندگي و سر زندگي است. يك آدم مصمم گروهي را به حركت وا مي دارد، و يك گروه جريان يافته جهاني را از نو مي سازد و مي پردازد و بنا مي كند.

هدفمندي و ناشكيبايي در يك جا جمع نمي آيند. اگر نا شكيبايي مي كنيد معنايش اينست كه هنوز به هدف تان ايمان نياورده ايد. پيروزي ها و كاميابي ها دوشادوش سختي ها و سر سختي هاست. ان مع العسر يسري. نوش را در نبود نيش نمي شود معنا كرد. آن زنبوري كه نيش ندارد مطمئن باشيد كه عسل هم نمي دهد.

با ترديد و دو دلي نمي شود زندگي كرد. اين پا و آن پا كردن بالاخره آدم را از پا مي اندازد. مشكل بزرگ خيلي ها اين است كه دنياي شان بسيار كوچك است. و در يك دنياي كوچك و تنگ البته كه نمي توان مسايل جهان بزرگ و پهناور  را جاي داد و به حل و حلاجي اش پرداخت.

بياييد بزرگ بينديشيم و دنياي مان را بزرگ كنيم تا از آنچه همين حالا هستيم فاصله بگيريم و برتر آييم، و به آنچه مي توان بود فرا برسيم. گاهي وقتها با سر سختي كردن روي سختي ها را هم بايد كم كرد.

اگر صلابت باشد هيچ راهي صعب العبور نيست......

يا علي!

دكتر ابوالقاسم حسينجاني-موفقیت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: چند نفر تا حالا خوندن : 224
|
امتیاز نوشته : 16
|
امتیازدهندگان : 4
|
کل امتیاز : 4
نگارنده : مهدی یاسایی
تاریخ : دو شنبه 28 شهريور 1390
مطالب مرتبط با این پست