من مالك خويشتنم


عضو نمیشی؟


نام کاربری
رمز عبور

:: رمز عبور یادت نیست!؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

من مالك سرنوشت خويشتنم، مالك تقدير خود هستم  و قادر خواهم بود در اين عالم خاكي بر همگان برتري جويم. خداوندبه من نيرو وتوان عطا فرمود. براي خنديدن به اشتباهات كوتاه و زود گذرم و نيرويي براي گريستن، براي تسكين و رهايي از رنج و اندوه.

من مالك خويشتنم. خداوند به من نيرويي بخشيد براي برخاستني دوباره پس از اولين شكست، و قوايي براي تداوم پيشروي و فائق آمدن بر تمامي غير ممكن ها. اكنون من از گذشته آموخته ام كه تهذيب نفس، آمادگي، عزم و اراده، مقاومت و پايداري، عشق به خداوند و همنوعان، مجوز رسيدن به موفقيت است. آزمايش ها و سختي هااز من انساني توانمند مي سازند. شكست ها مرا متواضع و فروتن خواهند ساخت. اما حقيقت اينست كه يگانه ياري بخش من در ادامه ي اين مسير خداوند متعال است. پس، ديگر به اين نمي انديشم كه ديگران در مورد من چه نظري دارند. ديگر ترديد به دل راه نمي دهم و گريه نمي كنم. از اين پس خودم را با ديگران مقايسه نمي كنم. تنها خويشتن را با گذشته ام خواهم سنجيد تا توان عاشق بودن و آگاهي در مسير تحسين وستايش خويشتن خويش را دارا باشم.

آري من مالك خويشتنم. براي روح و رواني شاداب و سرزنده، بردبارتر خواهم بود تا مثبت بينديشم و در راه پيروي از زندگي و حيات بزرگان اصرار و پافشاري خواهم ورزيد. از اين پس خود را تشويق به پرورش و تهذيب قواي عقلاني ام خواهم كرد تا بيش از پيش به خود ايمان بياورم. و سرانجام خود را دلگرم به سپاسگزاري  از خالق محبوبم مي دانم. اوست يگانه منبع توان و انرژي. اوست يگانه گنجينه و دوست حقيقي. بدون او من در تمامي نامفهومي هاي دنيا نامفهوم خواهم بود. از اين پس با خالق يگانه خويش اينگونه سخن خواهم گفت:

پروردگارا از تو به خاطر موهبت هستي، عشق وتحمل من و دادن فرصتي براي كشتو دانه هاي سودمندي ام درعالم سپاسگزارم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: چند نفر تا حالا خوندن : 200
|
امتیاز نوشته : 18
|
امتیازدهندگان : 4
|
کل امتیاز : 4
نگارنده : مهدی یاسایی
تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1390
مطالب مرتبط با این پست