سفر زندگي


عضو نمیشی؟


نام کاربری
رمز عبور

:: رمز عبور یادت نیست!؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

فقط يادتان باشد براي كسب موفقيت نياز به مهارت ها، استراتژي ها و عادت هاي جديدي داريد. ساخت و كسب اين استراتژي ها و مهارت هاي  پايه و عادت هاي جديد نياز به صرف وقت دارد. نمي گويم غير ممكن است، اما به ندرت مي شود يك شبه ره صد ساله را پيمود.

شما بايد مسئوليت كارها و تصميمات خود را بر عهده بگيريد. شما مي توانيد به جاي اينكه خودتان را از بقيه جدا كنيد، در گروهي قرار بگيريد كه اهداف مشتركي با شما دارند. كار گروهي مي تواند استراتژي هاي ساخت زندگي شما را تقويت كرده و سرعت منحني يادگيري شما را افزايش دهد. كار كردن با گروهي كه خودش را وقف موفقيت شما مي كند را با اين مساله اشتباه نگيريد كه همه چيز براي شما آماده و فراهم خواهد بود. در زندگي به كسي رايگان سواري نمي دهند.

هيچ گروهي نيست كه بدون اينكه در آن شركت كنيد و به سهم خود آن را مورد حمايت قرار دهيد، از شما پشتيباني كند. منطقي است كه شما استعدادها و منابع خود را به اشتراك بگذاريد تا هر كسي حداكثر تلاشش را بكند. اين كليد قدرشناسي كامل از استعدادهاي تان است. براي اينكه بتوانيد در يك گروه به طور موثر فعاليت كنيد بايد اعتماد وجود داشته باشد. اگر به كساني كه با شما كار مي كنند اعتماد نداشته باشيد، پس احتمالا اشتباهي در اين گروه عضو شده ايد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: چند نفر تا حالا خوندن : 206
|
امتیاز نوشته : 29
|
امتیازدهندگان : 6
|
کل امتیاز : 6
نگارنده : مهدی یاسایی
تاریخ : سه شنبه 17 آبان 1390
مطالب مرتبط با این پست