عضو موسسه معجزه شوید


عضو نمیشی؟


نام کاربری
رمز عبور

:: رمز عبور یادت نیست!؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

هر باتري با توجه به واحدها و ظرفيت هاي خود برق توليد مي كند. مغز هم به شكل مشابهي  فعاليت مي كند. بعضي مغزها در مقايسه با مغزهاي ديگر فعالترند. با كنار هم قرار گرفتن هماهنگ چند مغز انرژي فكري بيشتري در مقايسه با يك مغز ساده توليد مي شود. درست همانطور كه چند باتري بيش از يك باتري نيرو ايجاد مي كنند. وقتي گروهي از مغزها با هم در ارتباط باشند و در هماهنگي با يكديگر كار كنند، نيروي افزايش يافته ناشي از اتحاد آنها در اختيار همه ي مغزهاي تشكيل دهنده ي گروه قرار مي گيرد.

هيچ كس بدون كمك نيروي همكاران به جايي نمي رسد. هركس بتواند با اشخاصي كه از شعور مقبول برخوردار باشند همكاري كند، با آنها هماهنگ باشد و از توان آنها بهره بجويد به سود خود كار كرده است. اين تعاون و همكاري مبناي تقريبا همه ي موفقيت هاي بزرگ بوده است. درك شما از اين حقيقت بزرگ مي تواند آينده ي شما را متحول كند. بسياري از بزرگان موفقيت معتقدند كه همه ي قدرت آنها در نيروي جمع همكارانشان خلاصه شده است. سابقه ي كاري همه ي كساني كه در زمينه ي كسب ثروت موفق بوده اند حاكي از آن است كه آگاهانه و ناآگاهانه از اصل گروه همكاران سود برده اند. براي دستيابي به موفقيت و ثروت اصلي از اين مهمتر نيست. ( بينديشيد و ثروتمند شويد – ناپلئون هيل)

اهميت و فوايد كار گروهي بر هيچ كس پوشيده نيست.  لذا مؤسسه ي معجزه ي تصمیم جوانان ايران از همه ي عزيزان مستعد ِعاشق ِ نيك انديش ِ شاغل يا در حال تحصيل و يا فعال در زمينه هاي 1) فيلم سازي و مستند سازي و عكاسي ( كارگردان، فيلمبردار، صدابردار، مستند ساز، انيماتور، ميكس و مونتاژ كار، آهنگ ساز، تهيه كننده و...) 2) ادبيات و علوم انساني ( نويسنده، شاعر، تاريخ دان، مترجم، روانشناس، مشاور و...) 3) رايانه و اينترنت ( برنامه نويس و...) 4) گردشگري ( مديران آژانس، راهنمايان تورهاي داخلي و خارجي و طبيعت گردي و كوهنوردي، فعالان در عرصه ي صنايع دستي، صاحبان اماكن اقامتي و تفريحي و اتوموبيل كرايه و...) 5) و همه ي كساني كه مي توانند به هر نحوي ( سرمايه گذاري هاي مالي و مكاني و معنوي، ارايه خدمات و... ) ما راحمايت و ياري نمايند، دعوت به عمل مي آورد.  بیایید از توانایی های یکدیگر برای پیشرفت یکدیگر و کشورمان استفاده کنیم. لازم به ذکر است که فعالیت های این موسسه در سه قالب کلی موفقیت، توریسم و خیریه با زیر مجموعه های گسترده می باشد. جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

Let the opportunities come to you…

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: چند نفر تا حالا خوندن : 223
|
امتیاز نوشته : 14
|
امتیازدهندگان : 3
|
کل امتیاز : 3
نگارنده : مهدی یاسایی
تاریخ : شنبه 19 شهريور 1385
مطالب مرتبط با این پست