" معجزه " ، مسئولیت شماست در زندگی !


عضو نمیشی؟


نام کاربری
رمز عبور

:: رمز عبور یادت نیست!؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

 اولین حرف “ M “ است که به معنای “ Momentum “ ( نیروی محرک ) می باشد و توسط شما ایجاد می شود. شما باید این نیروی محرک را در زندگی تان پدید آورید، برای خودتان، برای " چرا " ی تان، برای خانواده تان، برای موفقیت تان، برای وضعیت مالی تان، برای سلامت تان و برای ... . خودتان این نیروی محرک را ایجاد کنید. چرا که هیچ کس دیگری این کار را برای شما انجام نخواهد داد.شما یک موج سوار نیستید که برای آمدن یک موج و موج های بعدی منتظر بمانید ! شما و تنها و تنها شما می باید نیروی محرک خودتان را ایجاد کنید تا شما را به سمت آفرینش معجزه های تان به حرکت درآورد.

دومین حرف “ I “ است که بیانگر Incentive  ( انگیزه و مشوق ) می باشد. شما باید چیزی داشته باشید که شما را به  حرکت و فعالیت وا دارد؛ " چرا " ی نهایی تان. این سوالات را از خود بپرسید: چرا این کارهایی را که انجام می دهید، انجام می دهید؟ چرا می خواهید این کار را شروع کنید؟ ... یک عامل مشوق، " انگیزه "، مبنایی ایجاد می کند برای اینکه شما را بر روی معجزه های تان متمرکز نگه دارد. شک نکنید ! اما یادتان باشد این مسئولیت خود شماست که تعیین کنید  چه چیزی انگیزه ی شماست و چگونه شما را به سمت معجزه های تان پیش می برد.

حرف “ R “ یعنی “ Revelation “ ( الهام ). همچنان که این نوشته را امروز می خوانید، الهام بگیرید ! این وظیفه ی خودتان است... نه هیچ کس دیگر... مهم نیست که شما چه کسی هستید، از کجایید، چقدر پول و ثروت دارید، تحصیلات شما چه مقدار است و ...از خودتان الهام بگیرید. به ندای درون تان گوش کنید. شما می توانید و حتما معجزه خواهید آفرید !

حرف “ A “ نشانگر “ Action “ ( اقدام ) است. برای انجام هر کاری باید آستین ها را بالا زد و از جایی شروع کرد. شما باید اقدام کنید تا معجزه های تان را بسازید ! و باز هم می گویم که هیچ کس غیر از خودتان این  کار را برای تان انجام نخواهد داد ! پس برای انجام کارهایی که می دانید برای آفرینش معجزه های تان لازم اند دست به کار شوید ! خود شما مسئول کارهای تان هستید.

حرف “ C “ به معنای “ Commitment “ ( تعهد و پایبندی ) است. هرچه سریعتر و یکبار برای همیشه  با معجزه های تان عهد ببندید و به آن ها پایبند بمانید. این هم مسئولیت خود شماست. درون شما دلیلی وجود دارد که می گوید چرا اینجا هستید... " معجزه ی تان ". پس به آن پایبند بمانید و خود را موظف به آفرینش آن نمایید. همین حالا به دنبالش بروید !

به حرف “ L “ می رسیم که بیانگر جوهره ی هستی و کائنات یعنی “ Love “ ( عشق ) است. شما هر کاری را که انجام می دهید باید با عشق همراه باشد. باید معجزه ی خودتان را دوست بدارید. معجزه ای که  در صدد آفرینش آن هستید. به آن عشق بورزید. اما مراقب باشید ! اگر معجزه ی شما تماما پول باشد، شما شکست خواهید خورد ! این را تجربه ها ثابت کرده اند. معجزه ی شما نباید بر مبنای پول استوار باشد. بلکه می باید بر این اساس قرار گیرد که کاری را که انجام می دهید جهان را متحول کند و نتایج پایدار و جاودان به بار آورد. در این صورت است که شما معجزه ای درست و حقیقی می آفرینید. اجازه ندهید دیگران به شما بگویند چه کاری برای پول باید انجام بدهید. عاشقانه کار خود را انجام بدهیدو معجزه ی خود را بسازید.

و حرف آخر، حرف “ E “ است که به معنای” Energy “ می باشد. شما قطعا برای خلق معجزه های تان به انرژی نیازمندید. در این مسیر چیزی به نام شانس، بخت و افبال و ... وجود ندارد. اساسا ذهنیت موفقیت با این واژه ها بیگانه است. این مسیر نیازمند تلاش و زحمت است ! لذا شما به انرژی نیازدارید تا بتوانید فعالیت های روزانه ی خود را انجام دهید و در جاده ی آفرینش معجزه های خود گام بردارید. و باز هم حرف تکراری من ... این مسئولیت خود شماست که انرژی خود را همواره در طول مسیر متناسب نگه دارید. این مسئولیت را خدا بر دوش خود شما گذاشته تا از زندگی خود " معجزه " بسازید. نا گفته نماند که شما زمانی قادر به انجام این کار خواهید بود که به صورت کاملا شفاف اهداف و آرزوهای خود را بشناسید و در تعقیب " معجزه " ی زندگی تان لحظه ای از پای ننشینید !

پیشنهاد می کنم این جمله را برای خودتان بنویسید و در جایی جلوی چشم تان قرار دهید. شاید همان نیروی محرک شما باشد :

" معجزه ... این مسئولیت من است ! "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: چند نفر تا حالا خوندن : 246
|
امتیاز نوشته : 33
|
امتیازدهندگان : 7
|
کل امتیاز : 7
نگارنده : مهدی یاسایی
تاریخ : پنج شنبه 22 دی 1390
مطالب مرتبط با این پست