آرزو


عضو نمیشی؟


نام کاربری
رمز عبور

:: رمز عبور یادت نیست!؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

امروز اغلب می بینم یا می شنوم که جوانان برای ساختن آینده، دیگر آن اهداف و آمال گذشتگان را ندارند. اگر هم دارند بیشتر روی آنچه قطعی و موجود است بنا نهاده شده است. اگر این سخنان درست باشد هیچ چیز غم انگیزتر از این نخواهد بود، هم برای تک تک افراد و هم برای کل جامعه.

آرزو اشخاص را می سازد و شخصیت آنها را کنترل می کند. آرزو مانند سکان یک کشتی جهت حرکت را مشخص می سازد. سکان یک کشتی نسبت به خود آن ممکن است خیلی کوچک باشد و دیده نشود، اما مسیر حرکت یک کشتی عظیم را کنترل می کند. بنابراین یک زندگی بدون امید وهدف مانند یک کشتی بدون سکان می باشد، همینطور یک فرد بی هدف نیز جهت خود را از دست خواهد داد و آن قدر در امواج متلاطم زندگی سرگردان می شود تا سرانجام غرق شود.

البته یک فرد با آرزوهای غلط همانقدر خطرناک است که شخص بی هدف. شخصی که اهداف و آرزوهایش از محدوده ی آسایش و رفاهشخصی فراتر نمی رود، بسیار دردناکتر و تاثرانگیزتر از فردی است که اصلا هدف و آرزویی ندارد. او از ارزش و اهمیت جوانی آگاهی ندارد. اگر شما هدف دارید که امیدوارم داشته باشید، با تمام قدرت آن را پرورش بدهید، زیرا امید و آرزوی شما تعیین کننده ی مسیر زندگی شماست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: چند نفر تا حالا خوندن : 406
|
امتیاز نوشته : 3
|
امتیازدهندگان : 1
|
کل امتیاز : 1
نگارنده : مهدی یاسایی
تاریخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392
مطالب مرتبط با این پست